notícias bbs artigos grupos / produções sobre

gerichte onderlichaamstrajecten

xiaoxiangyu, há 11 mêses

Welkom bij de pre-marathonweek. Voer alstublieft zorgvuldig in, zorg ervoor dat u niet over iets struikelt of uw teen stomp. Handdesinfectie is beschikbaar aan uw linkerzijde, aan uw rechterzijde controleert u uw gezond verstand.

Maar genoeg van dat. Ik verveel mezelf nu met marathonspreken. Ik ben klaar voor het hele ding om over te zijn, zodat ik een enorm glas wijn kan hebben, een enorme reep chocola en als ik mijn kinderen knuffel, een chirurgisch masker en een gewaad draag.

In plaats daarvan sla ik onverbiddelijk over op mijn eerste plaats en PB op Fulham Palace Parkrun (flagrante #humblebrag) en mijn Nike Air Max 97 Damen vreemd ongelijke run gisteren (ik moest het een minuut langzamer maken, worstelen met de marathonplaats plus 30 seconden de volgende) en doorgaan naar een goede boek.

Omdat het me onlangs trof, hebben we hier nog lang niet over onze favoriete loopboeken gesproken, of helemaal niet. Mede onder impuls van het nieuwe boek van mijn vriend en collega Adharanand - The Way of the Runner - dat je nu duidelijk allemaal moet gaan kopen, maar ook door meer praktische boeken zoals Nell McAndrew's Guide to Running.

Alles dat zo extreem is dat het lichaam niet wordt opgewarmd, kan de onderrug of kniegewrichten belasten. Ik leer mijn lopers 'kameel' niet om deze reden. Lopers hoeven geen houdingen te doen waardoor ze op pretzels lijken; ze hoeven alleen maar het lichaam opnieuw in balans te brengen. Het gaat over het plagen van spieren in plaats van een dubbele lotus te spijkeren. Houd het functioneel en eenvoudig. Als een pose niet goed voelt, vertrouw dat instinct dan.

Denk aan lage longen, een beetje neerwaartse hond (misschien "de hond uitlaten" door één been te buigen en de andere kant naar beneden te duwen) en een mooie, zijwaartse buigbare driehoek. Duifhouding is fantastisch, maar is een pose om langzaam op te stijgen met veel quad en heup flexor, in Nike Air Max Classic Bw Donna plaats van in de kou te vallen.

Zijn er specifieke soorten yoga die hardlopers misschien leuker vinden?
Lopers worden, net als de meeste atleten, vaak aangetrokken door snelle, sterke yoga zoals Ashtanga of hete yoga, zoals Bikram. Het type yoga dat je kiest, moet afhangen van de intensiteit van de training. Als je drie of vier keer per week lang hard of hard bent, zou ik een zachtere stijl kiezen zoals Hatha of Iygenar (statische houdingen lang houdbaar) omdat het de broodnodige tijd voor spierversie en waardevolle fysieke en mentale downtime mogelijk zal maken. Als je minder hard rijdt of als je geen geplande race hebt en je moet kracht opbouwen, dan zal een sterkere klasse, zoals Ashtanga, dit doen.

Hete yoga is populair - maar kijk uit voor uitdroging en sla eventuele extreme houdingen over die je zonder de rekverhogende voordelen Nike Air Max 95 Donna van 35C warmte zou willen doen. Het is duidelijk dat een specifieke yoga voor hardlopersklasse ideaal is, omdat deze meer gerichte onderlichaamstrajecten en minder planktype bovenlichaamversterking biedt die sterke, vloeiende yogalessen kan domineren.

zakbowden5372, há 8 mêses

Hublot announced its latest high-profile partnership and introduced Replica Watches its newest limited edition timepiece Breitling Replica on April 20, during New York’s Madison Avenue Watch Week. The new Hublot Fake Rolex Big Bang Sang Bleu is a totally redesigned version of the brand’s Big Bang Unico