notícias bbs artigos grupos / produções sobre

meer denken over onze

xiaoxiangyu, há 6 anos

De schoonheid van dit veld is dat het snel evolueert, we ontdekken allemaal nieuwe dingen, er is geen goed antwoord, en als veld doen we het nodige onderzoek. Mijn persoonlijke resultaten als een studie van een geven me de bevoegdheid om te zeggen dat u kunt omschrijven hoe u beweegt, en dat schoeisel heeft invloed. Ik Nike Air Max 2017 Femme begon met een kaalvoet op het strand te lopen toen ik 12 was. Dit was de mooie beweging die ik nog kan onthouden. Eenendertig jaar later eindigde ik in de top 10 voor Adidas Superstar Womens lopers boven de 40-jarige leeftijd in de Boston Marathon 2010 in een tijd van 2:34. Ik heb onder 2:35 afgelopen voor een marathon 22 van de laatste 24 jaar, met missen alleen tijdens mijn medisch internjaar en in 2009 toen ik een 2:37 rende. Mijn trainingsmijl is nu minimaal voor deze inspanningen. Kennis en toepassing van gangprincipes en het gebruik van optimaal schoeisel zorgt voor moeiteloze beweging. Het is "geen pijn ... bedankt" in plaats van "geen pijn ... geen winst".

Het begint allemaal met de kinderen. Volwassenen maken hun eigen beslissingen, maar kinderen kunnen het niet. We moeten verdere samenwerking onder vele domeinen zien - zoals Dr. George Sheehan zo http://www.tremhusegaard.dk welsprekend in 1975 verklaarde:

"Als de atleten minder zorg en gedacht werden, zouden de artsen misschien een aantal originele idee?n kunnen opvragen over de ziekte Nike Air Max 95 Dames die voortvloeit, waarom het letsel niet opheldert. Als meer non-artsen - podiatristen en fysiotherapeuten bijvoorbeeld - kunnen worden ge?nduceerd om hun idee?n en talenten Nike Free 4.0 Flyknit Dame te lenen, zien we misschien een geheel nieuwe benadering van sportgeneeskunde. Als de atleet langer moest wachten op de operatie, zou hij wellicht tijd hebben om zich te herstellen van zijn aandoeningen. '

Schoenenontwerpers zijn een cruciaal onderdeel van de toekomst van preventieve sportgeneeskunde, en ze moeten meer denken over onze kinderen.

zakbowden5372, há 6 anos

The movement, dubbed UNICO HUB1213, retains its automatic Replica omega watches winding system, but the rotor has been redesigned so that Fake Rolex its silhouette features triangular elements from the Sang Bleu logo. This revamped Unico caliber Replica Watches is composed of 255 parts, including 28 jewels, Rolex Replica and stores a 72-hour power reserve.

volskygge, há 4 anos
volskygge, há 3 anos

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.ru
gangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.ru
geophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ru
halfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ru
hartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.ru
jobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.ru
kerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ru
knowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.ru
laissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.ru
lasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.ru
mailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.ru
navelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ru
onesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ru
quasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.ru
recessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ru
scarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.ru
tacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ruultramaficrock.ru
ultraviolettesting.ru